118 100

Igår hade jag Jesper och Anders lite skoj och skrev knäppa frågor till 118 100. Vi frågade bland annat hur många gram sand det finns i Sahara öknen.
Svaret blev: Det finns ingen siffra på hur mycket sand det finns i Sahara, men Sahara öknen är världens största öken med sina 9 065 000 kvadratkilometer. Trevlig kväll!

Sedan frågade vi vem Jesper Hedefalk är. Svaret blev väl inte riktigt vad vi tänkt oss: 118 100 tror att Jesper Hedefalk är en skön kille i sina bästa år. Han gillar att kolla på australiensk fotboll med gänget och älskar nybilsdoft. Det är väl inte riktigt den bild jag har fått av honom... Och kan någon förklara för mig vad fasen nybilsdoft är?

Jag var ju då även tvungen att fråga vem jag var, Tove Bergman lixom.
118 100 tror att Tove Bergman är en historie intresserad tjej med hjärtat på rätt ställe. Utöver virkning, korsord och hembakeri så är det hårdrock som är hennes stora intresse.
Öhum, jag vet inte hur mina vänner tänker på mig, visst kan jag vara historieintresserad och ja men visst, jag har säkert hjärtat på rätt ställe. Men vad an detta med virkning (????) det måste vart den tråkigaste beskrivningen på mig EVAH! Och jag kan inte baka ett enda dugg. Men visst är det hårdrock som gäller oftast!!!


JAO.

Kommentarer
Postat av: Fiia

Haha måste prova skicka en likadan fråga fast med mitt namn:P

2009-02-02 @ 20:36:49
Postat av: kajsa

hihihihi gud nu ska jag åxå göra det fan va skoj.

hihihihi rolig beskrivning av dej.

du har hjärtat på rätt ställe & gillar hårdrock men det där med korsord hahah va lite roligt ler.

Nu ska ja skicka mitt medl till 118 hahahah

2009-02-02 @ 22:14:32
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: kajsa

hahahah väntar nu på svaret hihihi

2009-02-02 @ 22:16:09
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: f'

Haha, fan den va bra! Usch vad jag garva när jag läste vem Towe Bergman var!!!!

De visse jag inte om dig towe, hemliga talanger som du hemlighåller!

2009-02-02 @ 22:24:48
Postat av: Fiduz

de var bara från mig

2009-02-02 @ 22:25:20
URL: http://fiduz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0