Tove skriver en kontaktannons

Eftersom jag är så uttråkad just nu tänkte jag passa på att skriva en kontaktannons alá UPPDRAGET SINGEL.



Så här lyder den:

Hejsan! Jag är en schitzofren 21 åring som har båda fötterna på jorden och har förmågan att prata och förstå stenar och bildäck. Dessutom har en stor passion till svampplockning. Jag bor med ungjefär trettio hundar och katter som dräller omkring, så det är ganska smutsigt hemma hos mig och jag är ganska säker på att jag har herpes. Detta ser jag dock som ett plus, jag anser att du också borde ha herpes, så vi har något att hålla långa samtal om vid solnedgången. Dessutom borde du ha vana att gå långa promenader eftersom mina husdjur gärna kissar och bajsar inne annars. 
 Låter detta intressant? Skriv ett kärleksbrev eller skänk pengar så jag kan köpa en telefon.
Med kärlek/Tove


Kommentarer
Postat av: kajsan

hahahah fan va ja garva när ja läste detta hahahah LER

2009-12-10 @ 22:22:56
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0