Tove är inte på sin gladaste sida...

Blev just (läs alldeles, alldeles för ett ögonblick sedan) bjuden på julbord av min chef. DEN 19 DECEMBER. Dagen då jag planerat att ha röj-födelsedags-kalas-med-utgång-och-middag med mera. Alla vänner är redan bjudna så jag vill inte gärna byta dag... Men jag antar att jag är tvungen, fast jag vill inte. Tydligen så har några andra av mina vänner (arbetskamrater) redan bestämt sig för att gå på julbordet som de också vart bjudna på ett bra tag. Så vad jag än väljer att göra kommer det vara några vänner som saknas.
Så nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag sticker nog huvudet i sanden för att jag planerade den där jäkla födelsedagen överhuvudtaget. Jag ville verkligen att det skulle bli som jag planerat, i över två månader. Jag skiter i allt detta nu. Nu får någon annan komma med något bättre.
För jag är verkligen asbesviken på allt detta som jag planerat men som tydligen inte blir som jag tänkt mig. Det är bara så tröttsamt. . .

Suck och gråt.



Ilandsproblem AB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0