Jag har jobb

Låg inatt och grubblade över att jag inte kan betala mina räkningar, att jag inte har någon chans att åka till USA i sommar som jag och Fia försöker planera, pluss att morsan säger att vi ska åka till Rom (!!!) i vår. Vart skulle jag få de pengarna ifrån när jag knappt jobbar?

Så vipps, ringer min chef och meddelar att jag får börja jobba schema igen pga att en annan anställd sagt upp sig. Det var ju faktist för bra för att vara sant!

Nu är det bara att spara, spara och spara! Så kommer jag dit jag vill!

Så jag tackar Han där uppe för det!
Voilaa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lika härligt när ens resplaner börjar bli verkighet varje gång. Hänga med till Aus i okt? ;D Vår efterlängtade resa, jag o en kompis funderar på d.

2009-12-02 @ 23:08:39
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0