Vill bara påminna min dar

Fick denna kommentar till inlägget "plötsligt händer det".

Skogslilja om Plötsligt händer det!:
Men tove! Den har ju spelats i en vecka nästan! Fast de kör den inte så flitigt konstigt nog.. men det kommer nog.. haha.
Tur du har mig som tipsar dig i tid va? ;)


Jag vill bara påminna dig, min kära dar (förkortning för darling), att jag inte lyssnar på RIX FM hela dagarna. Lite rix morgon zoo, sen får man nog på skit musiken de spelar.
The killers tar för övrigt hem priset för sämsta låten EVAH, om ni ville veta 'are we humen or are we dancers', SÄÄÄÄMST. Byter kanal på störtt om jag hör den. Jag kräks på den.


Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Hmpf.. Nu får du ju mig att framstå som värsta rix fm nörden ju. Jag varvar faktiskt rätt bra med bandit också vettu.. mjum mjum. Men med just fairytale är det ju lite speciellt. Mitt i att jag lyssnade på bandit ROCK och var cool fick jag en konstig känsla som sa att jag MÅSTE byta bums till rix fm och där var den! Fairytale!

Just så var det.

2009-04-21 @ 19:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0