Tove vill inte loosa sina bobies

Jag har kommit fram till att jag förlorat ganska mycket vikt sedan jag började ligga i med träningen. Allt mitt fett är muskler nu för tiden... för att överdriva. Självklart har jag fett också mina kära läsare. I alla fall, jag kom fram till att det var dags att äta upp sig lite. För mycket mer vill jag inte förlora, då förlorar jag alla kvinnliga former, och det säger jag nej tack till!
Så till saken, nu ligger jag här å käkar chips och en chocklad kaka. Kan det bli mer underbart än att kunna äta det med gott samvete?


Osminkad och odräglig..

Kommentarer
Postat av: kajsa

åååå vad gott fan att ja inte köpte godis när ja va på statolil :(

får bli i morg då hihihihihihi.



ha en mys kväll nu pussar

2009-04-15 @ 22:13:59
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0