Tove har tappat tråden

Deb röda tråden i den här bloggen är borta. Jag tar en liten paus tills jag hittat den igen. Håll utkik, för vem vet när jag är tillbaka. Kanske imorgon, kanske om en månad. När tråden är tillbaka är bloggen tillbaka.

Deppa inte ihop nu kära läsare. Jag gör det för allas skull. Ge er ut i solen och upplev lite nya äventyr! Ni ska väl inte sitta på er bak och läsa all skit jag skriver hela dagarna när det är så fint väder ute!
Åk till havet och spana på solnedgången, eller ta moppen och käka en glass vid närmaste kiosk.

Tills vi ses igen, ha det gött. Glöm inte att livet är till för att levas, inte deppas.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: kajsa

det gör inget har åxå tappat tråden.

puss vännen

2009-04-21 @ 21:49:21
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogslilja

Tove.. öhum. Du får ursäkta mig EGOISM här, men jag har en liiten tråd du skulle kunna ta upp.

Checka den länken. (Den är ofarlig ;))

http://www.missuniverse-sweden.com/medlem/?user=68

2009-04-28 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0