Tove chockar er alltid

Ni vet ju att jag alltid har nya ideér för mig. Och på något vis tror jag alltid att de ska slå in om jag vill tillräckligt!
Dagens snackis är nämligen att jag ska dra från Sverige i juni, till Fia, i Afrika. Men det visste ni ju redan. Men här kommer något som ni inte vet.
I sånt fall säger jag upp mig från mitt jobb, drar först till Afrika, sedan vidare till Jersey (inte i USA). En ö som ligger mellan Frankrike och Storbritanien. Och där tänker jag stanna, och jobba. Det är en rik ö, och dessutom skattefri!!!
I mitten av augusti kan jag komma tillbaka hem och hejja på alla mina vänner, sen blir det Rhodos i september, och vem vet vart man tar vägen sen....
Tjejen jag har träffat är nämligen sugen på att vara borta hela vintern! INTE MIG EMOT!

Just nu, om allt går som det vill med Afrika resan, så är det ganska säkert att jag åker. Men ta inte ut några tårar i förskott, jag måste smälta det lite först. Men lockande är det. Vilka underbara möjligheter det faktist finns i livet! Det gäller att hitta dem bara!!!! =D.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Låter härligt :)

Men lite ledsen blev jag men jag vet ju att du kommer hem så småningom.

Puss min soulmate

2009-04-08 @ 22:26:48
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Mona

GÖÖÖÖRT kvinna, säger Mona. GÖÖÖRT!

2009-05-16 @ 11:21:34
URL: http://bajsbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0