Min vän Jersey

Pratade över en timme (utlandssamtal) med min underbara vän Jersey inatt. Han är som en trollkar, han skulle kunna få en kaktus att skratta till tårarna rinner. Verkligen någon att lita på alla lägen.
En sådan vän behöver alla. Jag är lycklig över att jag lyckats ha flera såna vänner. <3

Idag är jag förövrigt helt katastrofalt slut i hela kroppen. Den sa nej, nej och NEJ! När jag gymmade. Det tog stopp... Jag är köörd, min kropp behöver härmed vila, där med basta.
Nu ska jag försöka dricka kaffe, om nu mina muskler pallar hålla koppen, annars får jag dricka ur ett sugrör (läs suckingpipe)..


Min vän Jersey och jag ska gifta oss och äta ost hela dagarna, det bestämde vi redan förra året.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Så bra att du ringde honom :)

Ni är så sötta på kortet :)

Ja gift dej med honom hihihi.

Nu får du tadet lungt gumman lova det.

Puss min vän

2009-04-02 @ 19:42:10
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0