Min hemliga middags dejt

Ni måste ju vart upp över öronen nyfikna på vem jag kan tänkas vara ute med.


TADAA! Här är hon! En riktig heting huh?


Å där är jag, minst lika het....

Min cocacola som jag fick för femtio öre av någon anledning, å nej, jag tiggde inte till den, bartendern på CP erbjöd mig den hundra procent ärligt för femtio öre. Tror han kände igen mig, med tanke på att jag hängt där tre gånger på fem dagar.. (Nyktert ikväll!)

För övrigt hade jag och Manda en riktig intressant konversation om att "Big brother ser dig" Och att vi hatar hela Sverige, kommer kanske ett djupt inlägg om den klagan senare...

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihihi sötta amanda :)

vad god coca colan såg utt,blev nu sugen å ska gå å hämta i kylen hihihi

pussar

2009-04-14 @ 22:27:48
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0