Gymmet nästa --->

Tove är utvilad. Ikväll blir det assoft! Ska ut med några buddies.  Och med det härliga vädret går det ju inte att vara sur eller ledsen!
Tove hade en dröm att hon var med barn och skulle föda snart. *andas ut*, det var bara en dröm. Jag sov över tolv timmar inatt, det behövdes. Somnade ju klockan fem igår kväll, med undantag för någon timma runt åtta då jag var tvungen att käka middag. 

 Nu vet Tove i alla fall vad hon ska göra i höst people (apropå resor)! Men än så länge är det hemligt. hehe. Dessvärre vet hon inte vad hon ska göra i sommar ännu, förutom afrika dårå! Jiihoo!

Puss å hej leverpastej, nu ska Tove träna sina KILLER ABS!


Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihihi ,bra att du sov utt vännen,hiihih nu blev jag lite nyfiken på vad du hittat på i höst. :)

hahahah ja visst drömmer man skumt ibland,jag glömmer alltid bort mina drömmar,men för ett tag sedan så drömmde jag om Maja,hon hälsa på mig i drömmen den va så verklig hihihihi.

Jepps det kommer bli så skoj ikväll :) har gjort hårinpackning, ska villa mig en stund nu.

Puss vännen

2009-04-10 @ 12:22:37
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha fan vad skumt, drömde samma sak nyligen :P

2009-04-10 @ 21:49:12
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0