Ett meddelande till er...

Ett meddelande till er som sminkar er innan ni går till gymmet:
Sluta upp med det.
Det finns bara en anledning till att man får gå till gymmet uppsminkad, och den anledningen är om man har jobbat innan man ska gymma, då är det okej, inte annars. Ja men kära nån, man går väl till gymmet för att svettas och se allmänt för jäklig ut, och så förstås för att bygga upp sina svällande muskler. Inte pinar man sig igenom sitt gympass och funderar över huruvida man spänner ansiktsmusklerna och hur man kan tänkas se ut. Kära nån folk! Ge er allihopa.

Själv springer jag tills svetten har gjort kläderna blöta, och inte fasen är jag rädd för att någon ska tänka "Jäklar vad hon var svettig då". Det är ett gym för böveln, jag skiter väl i sånt.


Om man inte vill svettas på gymmet kan man ju alltid crascha lite hotellrum för att förbränna calories.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi såsant,ska iväg nu till gymet,ska då se vilka tjejer som sminkat sig för skojs skull :)

Ska simma nu hihihihi önska mig lyck till.

pussar

2009-04-14 @ 17:33:39
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha vem fan vill ha smink på gymmet. D rinne rju bara så man ser ut som en tvättbjörn när man svettas. :P

2009-04-14 @ 21:15:17
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0