Att vara realist

Pratade med en gammal vän på msn idag. Konversationen kom efter en stund in på att jag tittade på "The wedding date" på teve. Där huvudpersonen hyr in en kille som sin dejt på sin systers bröllop.
Jag sa då att jag skulle hyra honom som min dejt, bara för skojs skull.

Han bangade såklart inte, allt skumt är ju kul, det vet vi ju.
HAN: Vaddå, allvarligt?
HON (jag): Ja, fast om du inte vill kan jag ju alltid hyra in någon annan.
HAN: Ingen lika snygg som jag. Då måste du hitta en Jonny Depp i så fall.
HON: Självförtroendet är på topp hör jag.
HAN: Har inget självförtroende, är bara realist.

Ja så kan man ju se det.


En vanlig kväll på dansgolvet.


Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Det gäller att se det hela från rätt sida ;)

2009-04-11 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0