Alla dessa val

Jag ska säga er en sak. Vill ni göra något, bör ni ta tag i saken och göra det också!
Ingen vill väl sitta fast i tjockskalliga Sverige resten av livet!
Jag säger bara det... Min tjocka skalle tänker snart explodera av idéer och ångest... Vad vill jag egentligen? Det skulle ju vart en dröm om man fick ledigt sju månader från juni och sedan komma hem igen till samma jobb, utan att behöva oroa sig att man förlorat det... Kära nån. Mitt huvud är allt bra tjockt.

Men Tove har ju inga krav, bara mål och drömmar, varför skulle ett jobb hålla kvar mig här den här gången för?

Kommentarer
Postat av: kajsa

Klart du ska resa om du vill det gumman,man lever bara en gång och du bestämer över ditt liv.

Men kommer sakna dej men vem vet kanske jag kommer å hälsa på dej när du e utomlands.

Heheheh planerar en resa men vet inte vart.

Vill hellst till solen bort från deppiga svenskar och så klart goda drinkar hihihihihi.

Puss gullet

2009-04-08 @ 21:25:40
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0