Råkade dricka banan i morse.

Det är ett känt faktum i min vänskapskrets att jag aldrig dricker, eller ens rör vid något som heter banan såvida den inte är KRAV märkt, eftersom havssköldpaddorna dör när de blå påsarna försvinner ut i havet, (de blå påsarna sätts runt banan klasorna för att förhindra insäckter att invardera bananen). I vilket fall,  kan gå in närmare på det ämnet när jag har mer tid att skriva.



Imorse satte jag mig med min vanliga frukost. Vilken består av ägg, smörgås och ett glas juice. Utan en tanke på att det kunde vara banan i detta glas. Morsan vet ju bättre än att köpa juice med banan i eftersom att jag får spel. Men när jag för en stund sedan tittade in i kylskåpet såg jag till min fasa en stor banan-klase på förpackningen!
Så just nu försöker jag hämta mig från chocktillståndet och gå till jobbet. (Eftersom min chef ringde för trettio minuter sedan och sa att jag skulle börja jobba halv fem).



Nu undrar jag om morsan köpte juicen för att retas eller om hon helt enkelt inte tänkte på mig där vid juice hyllan i affären....

Kommentarer
Postat av: kajsa

OJ! Ja visste inte att du inte gillade bannaner.

Bra att du jobbar idag då slipper du ju tänka på bannan choken ler.

Trevlig dag Towis önskar Kajsan

2008-10-14 @ 16:09:53
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Jo ja tänker desamma.. vad skiljer dem åt egentligen... dom är typ läskigt lika :D

2008-10-14 @ 16:53:31
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Anonym

Ja det är skit härligt att träna

2008-10-14 @ 20:12:24
URL: http://discofever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0