Jag tror jag lämnade hjärnan på motorvägen..

Eller hur Angelica?
Eller vaddå trög? Sitter hjärncellerna i hårfärgen kanske?
Ja, så måste det ju vara...
Iaf idag. Med en sista utekväll med Andrew och Seth innan de drar tillbaka till sitt hem i Californien, fick man fyra timmars sömn, en sen frukost, och nu försöker man sammla hjärnan för att få något vettigt gjort.
Funkar inte vettni....


I ett försök att tänka döljer jag mina öron med pandor.


I ett försök att Slippa tänka tar Angelica på sig en mössa.



(Fasen, måste ju tillägga att jag har slutat dricka alkohol. Känns väldigt bra att vakna upp utan baksmälla måste jag säga). 

Kommentarer
Postat av: kerstin

har kommit på de me. åt skogen me alkohol o välkommen livet!! e faan inte värt baksmällan

2008-10-13 @ 10:34:08
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

haha söta öronmuffar :)

2008-10-14 @ 00:42:31
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0