Jag är jagad.

Jepp.
Och terrad. Just idag, inatt, för att vara exakt.
Har till och med lagt upp en ihopfällbar säng här brevid mig, just in case.

Det är nämligen så att min kära vän Rickie har terrat mig ikväll med telefonsamtal och ett och annat sms. Och så visade det sig, (när jag väl bestämde mig för att svara), att han var ute och åkte bil med en vän och sin hund. Då kom det även fram att dessa två små troll inte hade någonstans att sova inatt, så just i detta nu försöker min kära vän trollet Rickie att hitta en plats för sin hund att sova, så att han och den andra hemlöse får en plats att sova hos mig inatt.



Detta trodde jag ju så mycket jag ville på eftersom Rickie är som han är, men ställde fram en extra säng, just in case, för att jag är så snäll (å kom inte här å säg någe annat Rickie).

Kommentarer
Postat av: kajsa

Änu en god gärning

Stolt över dej Towis

2008-10-13 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0