"Dagens outfit".

VARNING: Kom ihåg att detta endast är parodidagens outfit.

Jag är ju en tjej som tycker om att skryta lite extra, ni vet när man har haft lite rajtantajtan. Därav denna sönderklippta tröja med trycket "Just did it". Tröjan hålls upp med en hårtofs från H&M. Köps i 10pack för endast 15.50kr.


Eftersom mitt kalufs blev extra kalufsigt efter att jag "did it", håller jag det på plats med en vit keps, som jag hittat på huvudet på en pudel.  


Bling-bling kjolen hyrd från jingelbells.detärfint.com för endast 9.50kr/h.


Skor, 2år gamla, lånade av Emma, alldeles gratis (är det inte underbart när man har så snälla vänner som inte bara låter en låna ett par fina skor, utan gör det alldeles gratis)?!


Ps. Mannen i bakgrunden har ingenting med texten att göra, (vilket menas med att jag varken har köpt, lånat, hyrt eller att jag "did him")!


Kommentarer
Postat av: kajsa

hihi gillar din kjol med bling bling snyggt :)

2008-10-15 @ 16:23:55
Postat av: Sandra

hehehe ingen modebloggerska? med den där outfiten klår du både kenza och stina-lee ;) höhö

2008-10-16 @ 22:37:19
URL: http://monkibuisness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0