Saras största fan

  
Idag gick jag upp ovanligt tidigt eftersom jag erbjudigt mig att följa med Sara till en modell argentur från Göteborg, som tillfälligt var i Stockholm. Jag brukar ju vanligtvis inte vakna fören runt tolv eftersom jag jobbar nätter, men det var bara att kravla sig upp och bege sig mot stockholm. 
Det hela blev en jätte lyckad söndag att strosa igenom gamla stan i jakt på hotellet där Sara hade sitt möte.


På tåget mot stockholm city.


Det är sådär vi kommer att se ut i framtiden.


Jag börjar bli desperat i jakten på män.


På vandring genom gamla stan. 

För övrigt värmer jag mig just nu med en kopp te och lite vänner avsnitt. Visst är det mysigt väder ute?
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

så söta ni e hihihihi

2008-11-23 @ 16:59:01
URL: http://barrets.bogg.se/
Postat av: Anonym

va mysigt! Hoppas det gick bra för Sara!:)

2008-11-23 @ 19:09:25
Postat av: Skogsilja

Tjingeling! Sööt du är som följde med mig! =D

2008-11-24 @ 08:04:19
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0