Jag är ingen modebloggare, men...

 
Idag blir det som vanligt lördagsjobb på baren. Åå, vad trött jag är på det.. Därför sa jag till min chef igår att jag inte tänker jobba mer helger som jag gör nu. Jag erbjöd mig att jobba ibland men inte varenda helg som jag gjort nu i sju veckor i rad. Ska bli skönt att få umgås med mina vänner mer igen.
Bara fyra dagar kvar till Gran Canaria, jag kan knappt bärga mig! Det ska bli så underbart att få komma ifrån kylan en vecka.


Jag vet att jag inte är någon modebloggare, men jag bara måste lägga in en skarpare bild på min lila klänning till er som tyckte att den var fin. 
Me LOVE it! 
 

Kommentarer
Postat av: Ninja

Det är knepigt med helgjobb, jag ska jobba nästa....

2008-11-22 @ 13:53:00
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus
Postat av: kajsan

du e så vacker towis i den kläningen :)

nu e ja hoss pappa har precis ätit mmm

måste ha kaffe nu pöss från barret

2008-11-22 @ 17:26:06
Postat av: gonza

fin!!!

2008-11-23 @ 23:14:46
Postat av: Rebecca

Gud så fin! Var har du fått tag i den? Rebecca

2008-11-24 @ 10:17:59
URL: http://mammasmelvin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0