Den lila

Idag fick jag hem ett litet, ihopskrynklat paket på posten. Där i låg en klänning jag vunnit i en aktion på tradera. Den hade färdats ändå från Thailand.
Kan ni tänka er vilken affär den svenska tjejen som bor i Thailand måste ha gjort? Jag menar, kläder där nere är ju inte så dyrt, köp en klänning för några kronor och sälj den på aktion på tradera. Bästa affären, om man vill leva där nere...






Den är tyvärr lite skrynklig på bilderna, jag har inte hunnit stryka den.
Ni lär få se mer av denna klänning på fler bilder den närmaste tiden.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vilken fiiin kläning vill åxå ha.

Jag tror ja åxå ska köpa kläder på tradera värkar jätte roligt.

kramkram

2008-11-20 @ 22:16:17
URL: http://barrets.bogg.se/
Postat av: Fiia

Den ser verkligen jättefin ut! ser fram emot att få se den live snart!;D

2008-11-22 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0