Arbets "freakt out"

Jag har en jätte noja på att jag kommer att trivas för bra (!) på mitt nya jobb, som jag börjar arbeta på efter hemkomsten från Gran Canaria. Om jag trivs för bra på en arbetsplats lär jag ju aldrig ta mig därifrån. Jag är ju en människa som bestämmer mig något ena dagen och sticker härifrån nästa dag. Men om jag trivs för bra, då blir det antagligen ganska svårt att bara säga upp sig så där.
Undrar om man kan ta tjänstledigt eller liknande för att åka tillbaka till Grekland och jobba?
Jag är i alla fall jätte nojig just nu...

Förstår någon vad jag pratar om?


Imorn drar vi Fia!, Gran Canaria here we cooome!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jo jag förstår :)

Men det ordnar sig ska du se gumman.

Tjänstledigt ja det borde väll gå tror jag.

Hadet nu så trevligt :)

2008-11-25 @ 20:18:24
URL: http://barrets.bogg.se/
Postat av: kerstin

hej du! nå tror ja att de går att ta tjänsteledigt ett par veckor. de är nog lugnt!

katja verkar ju schysst oxå..

puss puss

2008-11-27 @ 17:31:36
Postat av: Anonym

kommenterar du allas bloggar som heter kanot... eller är det bara min?

2008-12-02 @ 19:13:43
URL: http://kanotcalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0