5 drömmar

Till skillnad från många andra drömmer jag knappast om att bli rik och världskändis.
Mina drömmar består mer utav stunder av lycka. Så här delar jag med mig av 5 av mina drömmar.

- Åka på safari. Jag bara drömmer om att få se krokodiler och andra vilda djur i vildmarken.
- Jag vill bada med delfiner, eftersom dessa djur gör mig så fruktansvärt rörd.
- Att backpacka i Australien är även det något som jag läängtar efter att få göra.
- Jag drömmer om att bli modell fotograf. Så om jag någon gång ska plugga mer blir det garanterat till fotograf.
-Jag vill lära mig alla språk i hela världen. (Ser inte lovande ut, men ingenting är omöjligt, eller hur)?


På den här bilden drömmer jag nog om helt andra saker... 




En dröm som redan är uppfylld är att få träffa en vargflock. En riktigt stark upplevelse.

Berätta om er högsta dröm?
 

Kommentarer
Postat av: kajsan

Heej Towie!

Söt bild på dej :)

Bada med delfiner vore coolt såg det på tvn häromdagen.

Min hösta önskan hmm.

Adu jag kommer alltid önska mig hus på landet & nu på sista tiden drömmer jag om att få resa till grekland.

& att ha lungt & harmoniskt runt om kring mig för en gångs skull.

PUSS O KRAM

2008-11-19 @ 21:04:30
URL: http://barrets.bogg.se/
Postat av: kajsan

Å glömde ett fast jobb ligger högst upp på listan hihi

2008-11-19 @ 21:05:50
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0