Tugga varje tugga mat minst 15 gånger innan du sväljer

Nyfikna på dagens uppdrag?



Detta uppdrag valde jag att göra just idag, eftersom jag faktist ska ut och äta med jobbet idag...
Good luck to me!

Efterlysning: mina kära vänner! Jag söker en person som vill göra ett roligt uppdrag med mig, vi kan förändra våra liv! Jag står för de ynka kosstnaderna, men DU får vara med och deltaga i uppdraget. Jag säger dock inte vad uppdraget innebär fören du säger att du vill vara med. Uppdraget är nämligen redan utvalt.
Ps, uppdraget kräver att du spenderar lite tid med mig på stan, och jag lovar goda skratt oss vänner emellan.

Läs tidigare uppdrag under kategorin uppdraget.
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

åååå låter roligt bara hör av dej så hänger jag på hihihi

2008-12-20 @ 21:48:21
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0