The Edge

En ny header är som sagt inte lätt att ta sig an... Men nu har jag (efter mycket om och men, ska väl tilläggas), lagt ned en hel del tid och för att inte tala om energi på denna header.
Den säger lite mer vad min blogg handlar om och lite mer om mig själv. Nu är jag alldeles slut i huvudet efter att ha använt ett ganska trögt fotoprogram på min dator.
Dags att sussa snart kanske?




Ja ni ser ju hur den ser ut.
Berätta gärna er åsikt. Men jag kan redan nu meddela att det kommer en hel del shysteringar, kanske en helt ny header inom en snar framtid, då detta bara är första utkastet.
Yoo.
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

såå snyggt towie det e verkligen du :)

Jag e imponerad om bara jag kunde ändra i min blogg jag har inte tålamodet hihihi

puss från barret

2008-12-08 @ 21:01:12
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0