Sätt in 25:- på bankgiro * och vänta på att få en överraskning

 
Okej, dagens utmaning då. Hittade en speciell, som jag kan göra sittandes framför datan, (efter en lång arbetsdag ska väl tilläggas, jag är inte lat).







Jag är lite nyfiken på vad det är för ett konto pengarna kommer sättas in i? Har de bara valt ett nummer, eller har det något skojigt syfte. Får väl se om det blir någon överaskning sedan... Om jag inte får en överaskning på några veckor måste jag kolla upp kontonummret. Hehe.
Vem vågar utmana mig och göra samma sak?

Appropå gårdagens uppdrag, att kissa och dricka ett glas vatten samtidigt, så gick det utmärkt! Förutom att det kändes en aning onaturligt att göra båda sakerna samtidigt. Men inte blev jag mer kissnödig för det... 
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

heeeej vad spännande hihihih stod det i boken?

Väntar å ser vad som händer :) hihihihihii

2008-12-15 @ 21:09:04
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0