Okej, alla mina trogna läsare...

...Öhum.. Harkel.
Snart börjar jag blogga som vanligt igen, då kommer jag också att avslöja det hemliga uppdraget, som Kajsa och Fia vill vara med och utföra, det ni! Nervösa?
Men okej, ni som känner mig, och ni som inte känner mig. Är det något som ni saknar i min blogg? Något som säger vem jag är som jag missat kanske?
Tänker ni så det knakar nu? Jag hoppas det...

Nästa bloggning sker troligen på nyårsdagen, om jag inte kvävts av min nyårsångest (öhum..Baksmälle ångest?), peppar peppar....



SKÅL och gott nytt år på er underbara läsare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en läsvärd blogg :D

Jag älskar att läsa din blogg.

2008-12-30 @ 13:55:21
URL: http://jstenroos.blogg.se/
Postat av: kajsa

japps vårat 2009 kommer bli toppen :)

Duvet vårat positivt tänkande hihihi :)

Jaaa uppdraget lite närvös e jag heheh men det ska bli roligt.hihihihi

Fårse hur det blir i morg det blir mycket bil åkande för mig det vet jag iallafall.

jag hör av mig i morg

puss å god natt

å glöm nu inte våra positvt tänkande.

Ser du stjärnan i det blå,allt det du önskar kan du få HIHIHIHIHI!!!!!

Puss vännen



2008-12-30 @ 22:55:31
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0