Nedräkningen till Fiasko

  
Okej, går dagen var ju kanske inte så lyckad. Jag firade ju min tjugoårsdag med flera av mina tjejkompisar. Det började jätte bra, och vi hade jätte skoj. Men ju fler barer vi besökte desto mer nedräkning till fiasko. Usch, hur kunde jag egentligen tro att alla hade inställt på att fira min tjugoårs dag igår? Att människor inte har mer respekt för det.
Efter en stunds funderande så gick vi till sist efter de andra in på den tredje baren, men när vi tänkte gå vidare då delade alla på sig. Nä det var verkligen ingen höjdarkväll, som jag trott att min tjugoårs fest skulle vart. Jag gick hem. Jätte besviken. Hur kunde jag bara bjuda tjejer egentligen? Usch vad tänkte jag med?
Egentligen borde jag väl vara förbannad på de vänner som inte följde mig... Men jag är bara besviken på att kvällen slutade så där...
Nä.
Innan fiaskot så hade vi iaf skoj. Här är några bilder från igår:


Amanda och mig själv.


Sara och Jag partajar Bigtime!


Kajsa och Fia är redo för feeest!

Nej det här måste vi ta igen, för så här kan ju inte min tjugoårs fest sluta.
Jag fyller ju inte fören på onsdag så jag har ju en del att se fram emot i alla fall.

Ps Jag saknade verkligen Fideliuz, som låg hemma och var sjuk igår. 
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jadu lilla Towie jag vet inte vad jag ska säga.:(

Idag e jag deppig som bara den.

Nääää det här ska göras om det kan inte sluta såhär.

Jag vill inte se dej så ledsen igen urch.

Men jag prata med Amanda så cool tjej :)

Sen framöver så hadde vi tänkt ha liten fest hoss mig.

Jo vi prata om allt i bilen på hemvägen.

hiihihihihi.

Ja vi ska se till att du kommer minnas din 20 års dag gumman.

Tycker om dej vännen.

PUSS Å KRAMAR FRÅN BARRET

2008-12-14 @ 13:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0