London Baby

  
Det är nu officiellt. Nästa år börjar med en lite tripp till London. Passar ju perfekt eftersom jag lovat mig själv att besöka MINST 3 nya platser 2009, vilket jag i för sig tror att jag kommer klara galant! eftersom jag har så mycket planer och ideér just nu.
Det blir jag och Emma som åker en sväng för att besöka Meagan, vår kära Australienska vän som vi inte sett på ett år. Ser verkligen fram emot att träffa henne!
Den 23-26 januari bär det av. Och visst kommer det bli lite shopping också.

En bild från förra året:

Meagan, jag o Emma ser allmänt galna ut.
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

åååh roligt ja ja kan lova dej att i london finns det mycket att shoppa,ja va där med pappa för några år sen.

såååå snygga kläder ja lovar

puussispuss

2008-12-16 @ 22:49:06
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0