Inför morgondagen

Just nu städar jag för fulla muggar här hemma. Imorgon är det ju dags att fira min 20 års dag(fyra dagar i förväg men ändå)!
Alla som är sugna på att komma hem till mig innan vi går ut och äter är välkommna att droppa in närhelst under dagen. Se till att ringa innan bara så att ni är säkra på att jag är hemma hos morsan, jag ska nämligen sova i Nykvarn inatt, men jag lovar att skynda hit till Södertälje tidigt på dagen imorn. Se det dock inte som förfest, alkoholhaltiga drycker bjuds det ej på här. Vi lär väl få i oss tillräckligt när vi går ut och firar eller hur?
 Men i alla fall, ni som vill är välkomna hit, jag bjuder såklart på lite mellanmål om ni dyker upp tidigt.
Om ni inte dyker upp här innan, så ses vi på 137ans mellan fem och halv sex, förutom Nina som nog kommer att bli lite sen på grund av jobb.
En liten sak bara, om någon vet med er att ni kommer att bli sena SNÄLLA ring och berätta, annars blir man lite sinkad, speciellt när man är hungrig =P.
Aaa, det var väl allt jag hade att meddela er om.
Oooh, just det, ni som inte kan ta er hem är välkomna att sova hemma hos mig, jag slår upp ett läger här. En extra säng och en extra madrass, som ni får slåss om bäst ni vill. Självklart kan vi tränga ihop oss och sova skavfötters, som man gjorde när man var liten. Hihi.

Så här såg det ut när jag fyllde nitton.






Då hade vi också väldigt skojigt.

Jag måste dock be er om en liten tjänst. Jag vet att ni mina söta vänner tycker om att bjuda på alkoholhaltiga drycker när jag fyller år, men jag måste tyvärr be er att INTE bjuda mig på några shots eller drinkar. Om nu någon jätte gärna vill bjuda på något, så fråga först och ge mig sen en cider eller öl att surpla på.

PS. Som ni vet fyller jag ju egentligen inte fören på onsdag. Då är det öppet hus här hemma, då är alla välkomna att droppa in under dagen. Så om ni skulle råka ha presenter så får ni gärna ta med dem på onsdag (gäller för er som droppar in på onsdag, då slipper jag släpa med mig presenterna på barerna sen). Men som sagt, presenter är inget jag förväntar mig, jag vill bara att alla ska vara med och ta med ett bra humör!

Nu är jag taggad inför morgondagen måste jag säga!
Hur firade ni er 20 års dag?
  

Kommentarer
Postat av: Skogsilja

20 års dagen.. jaa du. Minns att jag fick en present av dig! =) En scarf. Tack honey!

2008-12-12 @ 14:30:32
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

Hihihih ROLIGT!ja e åxå taggad nu ler.

Jag ska kolla upp tågtiderna så jag kommer dit i tid.

Men jag tar med mig kameran som alltid.

jadu min 20 års dag gud ja minns den inte.

täääänker........

gud det här va ju läskigt nej jag har glömt bort min 20 års dag.

Aja men i morg blir det toppen å kajsan kommer va glad :) TJOHO!!! nä mer kaffe jag vakna för en timme sen urch ja kämms lite

2008-12-12 @ 15:02:17
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0