Idag ska vi slå klackarna i taket

 
Ja eller... något i den stilen i alla fall.
Jag ska nämligen på kalas idag. Wiie, Där kommer det bjudas på smörgåstårta (den bästa och godaste tårtan i världen!) och personen som fyller år är inte vem som helst, det är min gammla klasskompis från grundskolan, som jag inte sett på säkert ett år. Så ikväll lär det fotas och stojas. Bara tjejer som kommer så det blir väl en hel del kackel också. Men oj vad skoj det ska bli att träffa henne!


Klackarna ska högre än så här idag.

Så samlar vi våra tankar nu och sträcker armarna upp i skyn i en minivåg... HURRA till Angelica!
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jaa den andra angelica HURRA

Hälsa henne stort grattis från mig.

puss kajsan

2008-12-06 @ 13:55:54
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0