Idag får du endast vända dig åt vänster

  
Till dagens uppdrag då:



Jag citerar:
"Idag får du endast vända dig åt vänster. Det innebär att om du vill gå åt höger måste du snurra nästan ett helt varv åt vänster för att stå med näsan åt höger".

Jag kan ju meddela att en kul fakta här är att från det att jag reser mig upp ur soffan, till det att jag kommit fram till mitt rum får jag göra två pirruetter. Det blir ganska snurrigt kan jag ju meddela. Sen kommer min släkt och kanske om jag har tur några vänner hit, de måste ju tro att jag gått å blivigt galen. För att inte tala om när jag ska till affären strax, det lär ju bli en hel del snurrande där. 
 Idag måste jag verkligen ha med mig mitt huvud, vart jag än kan tänkas gå.
Wish me luck!
  


Kommentarer
Postat av: adam

luck!

2008-12-17 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0