Hur dagens YO-uppdrag gick

  
Ja, nu undrar ju ni såklart hur det gick med dagens uppdrag..
Nja, sådär kan jag ju säga. Det gällde att ha hjärnan med sig hela tiden när man hälsade på folk. Vilket jag då inte hade.

Uppdraget gick idag ut på att använda ordet YO istället för HEJ.

Men första halvan av dagen sa jag YO till mina vänner i telefonen och näsa mot näsa, och även en del kassörskor fick höra YO istället för HEJ, dock utan ögonkontakt. Jag var lite blyg, och när jag väl hade ögonkontakt med vissa då sa jag YO lite tystare och otydligare. Det blev också en hel del slingrande från att säga just den där inledningsfrasen.
Nej, jag kan nog inte påstå att jag klarade dagens uppdrag någe vidare bra.



Imorn är det min födelsedag för er som har missat och mina vänner är välkomna hit på öppet hus. Jag står för bullar och saft.
Vilket uppdrag jag väljer för min födelsedag får ni reda på imorn.
Är det någon mer som har sagt ordet YO alldeles för mycket idag? 

Läs mer om uppdragen under kategorin uppdraget.
  

Kommentarer
Postat av: Skogsilja

Jag tycker iaf du gjorde ett godkänt försök! =D

2008-12-16 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0