Har ni glömt bort att leva?

 
Det är nog dags att dejta John Blund inatt igen, men inatt vägrar jag att ha mardrömmar som jag hade imorse... Iiisch. Om någon kan drömtydning så handlade drömmen om att jag dödade en kille (jätte söt var han för övrigt), jag la han i en svart soppsäck och dumpade honom i skogen, som om han inte vart något värd! Vad kan detta betyda? Helt sjukt jö. Om jag får drlmma om regnbågar inatt blir jag glad.  

Imorn blir det till att dra sig ned på stan och köpa julklappar.



ps En bajsande get på ett berg? Lite inspiration till dig som glömt bort att leva kanske?
En liten uppmanelse till dig, börja lev nu på en gång!
Go natt.
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej hihi jag sover inte än kan inte ligger med datan i sängen ler.

Angående din dröm har ja letat efter vad det kan betyda.

svårt men ja försökte.

Om någon annan dör så förutspås en födelse, bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

ja det va det ja hitta nä nu måste ja sova nattis

dröm sött nu puss

2008-12-11 @ 01:20:18
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0