Snälla, ge mig mer tid!

  
Jag ser så många möjligheter med 2009 så jag vet inte vart jag ska börja!
Jag önskar för 2009 att jag får tjänstledigt så att jag kan ge mig ut på nya spännande äventyr. Jag kan spå mig själv till ett lysande år! Kraven är såklart inte stora. Jag vill besöka minst TRE nya platser under 2009, som ligger utanför Sveriges gränser menar jag då.

Är lite sugen på USA. Kanske en liten tripp där, eller varför inte flytta dit? Rhodos saknar jag jätte mycket, ska man palla ännu en säsong där? Australien, Italien, Greklands alla öar och även Spaniens, Safari i Afrika kanske....

Så mycket möjligheter, men så lite tid! Tid skrämmer mig. Hur ska man lyckas se allt man vill innan tiden rinner ut lixom? Helt plötsligt sitter man där med familj och barn och då är det försent. Jag som lämnade kärleken för att få utlopp för mina drömmar är ingen som tänker sitta fast någonstans.


Till synes jag försöker få ut det bästa av tiden ..
(jag klippte bort camilla, vi såg båda lika groteska ut, var inte säker på att hon ville visa sig i min blogg).

Mycket planer, men för lite tid.
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

Å spannien skulle jag vilja dra till.:)

Känn ingen stress Towie du har hella livet framför dej.

Jag e stolt över dej som reser världen runt å upplever saker inte många vågar göra det.

Jag skulle inte våga inte själv iallafal hihihi.

Coolt kort på dej ler :)

Puss från barret

2008-12-10 @ 22:43:38
URL: http://barrets.bogg.se/
Postat av: 3mma

Såg att du skrivit till mej, att du kanske skulle till Thailand, va kul :-) D e verkligen paradiset! Ska defintivt ta mej dit igen nästa vinter, försöker få med mej Bea, men hon e ju lite flygrädd, hoppas hon hänger me iaf. Hän på vettja ;-) Jag åker iaf nästan säkert, så den som vill med är välkommen, bara kul ju fler man e :-) O Rhodos, ja du... man lär ju hamna där en liten trip iaf, men d blir nog bara semester denna gång, skönt d me, lagom me! Kanske en månad eller så! Kraam

2008-12-11 @ 00:55:31
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0