Funderingar över mitt liv och mig själv

Min själ behöver samla sig. Jag behöver ladda nya batterier inför 2009, som jag sagt förr, kommer att bli ett fullspäckat år med massor av nya spännande äventyr! Men jag behöver ta mig en rejäl funderare på vad jag vill uppnå för mål med det kommande året.
Snart får jag mer rutin i tillvaron med schemalagt jobb, och mer träning, och lite annat smått och gott, detta känns jätte bra!

Kommer jag säga upp mig från mitt jobb? Vilka platser ska jag besöka? Vart vill jag komma med det kommande året?

Även lite små mål för den här bloggen ska jag sätta upp. Vart vill jag egentligen komma med den här sidan? Kanske en helrenovering av min blogg för att locka nya besökare? Vilken målgrupp vill jag nå ut till? Kanske lite fler folk än mina nära och kära? Kanske rent av radera ut bloggen...

Jag måste ta lite tid till att glömma hur stressad jag är över mitt liv, kanske lite meditation? Eller det som funkar ganska bra, lite bondliv. Sara på med galoscherna here I come!

Jag skulle ju även ha den där ÅRETS BILD tävling som ni skulle få rösta på, men istället skiter jag helt enkelt i det. GUU vad tråkigt. Hur många skulle egentligen röstat? En röst om dagen kommer man ingen vart med. Nä, jag väljer istället ut en bild och berättar vilken bild som VANN, med bara mig själv som domare.

Det roliga med hela det här blogginlägget var att de spelade "3 Little birds" när jag var mitt uppe i grubblandet i inlägget. Ni vet väl att texten går ungjefär "Dont worrie, about a thing, caouse every little thing, going to be alright". Får mig att tänka på Rhodos och Power Juice. Saknar! Kanske Gud som ville ge mig ett bra tecken inför 2009. Det hoppas jag.

Hepp, jag ska nu ta en bloggpaus. Kanske några dagar, kanske ett par veckor. Men när jag kommer tillbaka ska jag ha gjort lite ändringar här. Bättre, mer spännande blogg. Men glömm nu inte att jag finns här. Och glömm inte att läsa om mina kommande utmaningar, som jag kommer börja med igen så fort jag är tillbaka i bloggandet igen.
Tack mina kära läsare, ni e ju för underbara! Och om ni råkar kika in här snart, så kommer ni kanske att se att lite förändras här, men frukta icke, det blir bättre jag lovar.
Ciao så länge, nu blåser förändringarnas vindar i The Edge.


Så här såg för övrigt mitt hår ut när jag tog ur hårspännerna inatt, si så där runt halv fem, efter en hård natt ute i vimmlet. Schysst va?
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej min vän/snygging :)

ja ja tror ditt 2009 kommer bli toppen.

Jaaa den låten ja bobmarly.

det e ett tecken,han sjunger ju allt kommer bli bra :)

Synd att du ska ta uppehåll från bloggen,jag vet inte om jag ska göra det,tappat lusten på bloggandet efter folks komentarer duvet.

Kanske jag behöver ett liten ledighet iallafall några dagar.

ps bilden är skit snygg

puss mitt lilla troll towis

2008-12-26 @ 22:59:53
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiia

Sötnöt;)

2008-12-28 @ 19:17:39
URL: http://fiiasfoton.blogg.se/
Postat av: Emma

Cool frisyr :o

2008-12-29 @ 03:27:07
URL: http://ninaochemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0