Fel dag att ge någon en komplimang

Jaa... Dagens uppdrag asså... Att ge någon en komplimang.
Eftersom jag har vart på sådant där PMS humör hela dagen, och bara vart allmänt grinig valde jag ju helt fel dag att säga något fint till någon. Tänkte först ge någon expedit en fin komplimang, men det gick ju åt skogen eftersom jag bara hittade saker att klaga på, med dagens humör vet ni. Till och med caféet jag och min kära mor fikade på gav mig en usch känsla. Skrikande barn, som jag en normal dag hade stängt av öronen till, hade jag bara lust att sätta ett fet äpple i käften på.

Nä det blev till att ge morsan en komplimang. Jag komplimerade hennes ring, som visade sig komma från Gotland. Sedan inget mer med det...


Kommentarer
Postat av: kajsa

urch ja jag har åxå mens,å jag förstår man blir som ett monster,iallafall jag.

Men trots att du va lite på dåligt humör idag så tycker jag ditt uppdrag e klart godkänt :)

pusspuss

2008-12-18 @ 23:57:23
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0