En kväll med smörgåstårta

 
Okej, angående gårdagen.
Det var ju kalas hemma hos min barndomskompis Angelica.
Det visade sig vara ganska många par där, så det blev jag och Fia som var de enda singlarna i gruppen. Men hon fick vara min "plus one" igår.
Det var väldigt trevligt, Vi blandade drinkar och snackade en massa blaj hela kvällen. Det var skönt att uppdatera sig med lite nytt folk. Sen får vi ju inte glömma att nämna den utsökta Smörgåstårtan som bjöds. Mums! En besvikelse dock att Angelica inte gjort den själv.
Inte blev det mycket bilder igår heller, tyvärr.
Men en lyckad kväll var det i alla fall.


Jag och Angelica (the girl of the night).

Hur har er helg vart?
  

Kommentarer
Postat av: Barret

så sötta ni e puss från barret

2008-12-07 @ 21:58:07
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0