Det där samtalsämnet...

Som alla runt omkring mig verkar lägga märke till är att mina bobbies fyller ut mina kläder lite väl mycket.
Somliga säger åt mig att dela med mig.
Tänkte bara reda ut detta med er, de är faktist äkta, inget onormalt insprutat i dem, och nej de är inte till för allmänheten. Bara beskådning.
Har vi rett ut det nu? Inget jag kan göra åt.
Så jag bjuder på några Tutt bilder, men sedan förutsätter jag att vi släpper det här.









Nu har jag bjudigt tillräckligt på mig själv idag.
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

jepps jag har märkt att alla talar om dina bröst.

Men skit i dom dom e bara avunsjuka.

:) pussar från kajsan

2008-12-18 @ 23:48:13
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogsilja

Hahahaha! Sötis ;)

2008-12-19 @ 11:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0